Hadiah dari blogger Syazni Rahim dah sampai!

 Salam.


Alhamdulillah, hadiah yang dipost blogger Syazni Rahim dah sampai! Kenapa dapat hadiah? Boleh tengok entri ni ya.


Hadiah dia sangat best tau!

Sebuah novel bertajuk Life Baggage tulisan penulis blog sendiri.




Excited nak buka parcel!


Lama betul tak baca novel. Kalau time sekolah & uni dulu, selalu juga baca novel kalau ada masa terluang. Best sangat. Macam masuk dunia lain.


Kata -kata daripada penulis. Terima kasih Syazni Rahim!



Jadi, bila dapat novel ni. Terus baca Kisah 1 pada malam hadiah diterima. Ingat nak sambung baca lagi. Tapi sebab esoknya aku oncall, tak boleh tidur lambat sangat.


Aku akan sambung bila ada masa terluang nanti. 







Kalau korang pon peminat novel, jangan lupa untuk beli dan baca novel ni ya.

Recommended! 



You Might Also Like

4 comments

  1. Alhamdulillah dah sampai, moga terhibur 😁

    ReplyDelete
  2. best cita ni!!!!! nanti review tau :)

    ReplyDelete
  3. Dah baca Syu. Penulisan buku kak Syaz memang seronok dibaca. Jalan cerita pun menarik :)

    ReplyDelete