Family Mart & Zus Coffee

 

Salam.

Aku balik ke KK dari Penang pada hari ahad 4 Disember yang lepas. Flight aku pada sebelah petang, jadi ada la masa lagi pagi tu duduk di rumah.

Awal pagi nya dah bangun awal untuk makan nasi lemak hijau, jadi bangun lambat sikit la pagi tu.

Ingatkan takde pergi mana-mana dah. Tiba-tiba akak aku ajak ke Family Mart, dan dia nak singgah beli Zus Coffee juga lah.

Aku pon ok je, boleh la pergi makan oden. Lama pula tak makan kan.

Dah ke Alma singgah Family Mart beli Oden, dan ambil Zus Coffee (order secara pick up). Kami pusing-pusing area situ pula cari kedai nasi campur.


Oden family mart



Aku tak beli coffee, sebab nanti nak naik flight. Susah kalau asyik nak ke toilet.



So aku beli Australian Hot Chocolate. Sedap juga!


Teringin pula nak makan nasi campur sebelum balik ke KK nanti. Jauh juga la mencari, sebab hari ahad kebanyakan kedai nasi campur yang biasa kami beli tutup.

Akhirnya sampai ke Kulim, Kedah kami mencari nasi campur. Jauh betul. Lebih kurang 45 minit ke sejam juga la dari rumah aku.

Beli bungkus je, lepas tu balik makan di rumah dengan mak aku. Lepas tu tak sempat rehat sangat dah, sebab dah nak kena gerak ke Penang Airport pula.

Jarak dari rumah aku ke Penang Airport tak jauh sangat, dalam 45minit macam tu dah sampai kalau jalan tak jem.

Mak dengan kakak aku drop aku dekat airport je, lepas tu terus balik. Aku pon terus je masuk boarding area, sebab tak sampai sejam dah nak boarding flight. Sebab tak ada luggage yang nak check in kan, jadi boleh la datang ke airport lambat sikit.

Boarding pass pon tak payah print, sebab kalau tak ada luggage memang tak ada barcode untuk print boarding pass pun, guna mobile boarding pass je. Ni untuk Air Asia lah ye.


ok bye!


You Might Also Like

4 comments

  1. Samalah kita.. Kalau minum kopi je mesti nak terkucil.. kikiki..

    BalasPadam
  2. Bila la nk merasa Zus Coffee ni.. kat area umah xdo..

    BalasPadam
  3. lama tak makan oden family mart. Sedapnya... hot chocolate tu menarik la.

    BalasPadam