GIVEAWAY RAMADHAN BY SHFYQHAZHR.COM

 


Salam.



Impian Raya tahun ni cuma satu je -> untuk balik beraya di kampung halaman bersama keluarga. Kalau tahun ni tak dapat balik juga, bermaksud dah 2 tahun beraya di Sabah disebabkan Covid-19. Katanya dulu lepas dah vaksin 2 dos, boleh rentas negeri. Tapi, tak tahu lah macam sekarang ni. Huhu



Tamat 30 April 2021



You Might Also Like

6 ulasan

  1. Goodluck and all the best!
    Kannn, haritu cakap dah vaksin 2 kali boleh dibagi pelepasan merentas negeri tapi nampak gaya macam kelam je sekarang ni huhuhu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks Atiqah. Itu lah, hanya mampu bersabar je sekarang.

      Padam
  2. katanya kena 80% divaksin huhu, lambat lagi la :(

    btw terima kasih join Giveaway Ramadhan by Shfyqhazhr.com :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh ye ke. lmbt lg la klau mcm tu. paling awal pon maybe hjung thun depan. huwaaa.

      Padam