Maggi Shin Ramyun bersama 2 side dish kimchi

 

Salam.

Ni cerita ahad 2 minggu lepas.

Tiba-tiba tekak terasa nak makan maggi. Buka la laci maggi dekat dapur, ada beberapa pilihan maggi yang boleh dipilih.

Untuk kali ni, aku pilih Shin Ramyun. Rasa nak makan maggi korea pula.


Aku letak enoki mushroom sekali dalam maggi ni.


Buka peti ais, ada 2 kimchi yang baru dibeli di Shopee hari tu.

Radish Kimchi beli di Shin , dan cabbage kimchi beli di Marimogo.

Dua-dua kimchi ni masih elok dalam plastik, tak sempat nak buka lagi. 

Ni lah masa yang terbaik untuk merasmikan 2 jenis kimchi tu. Haha.


2 jenis pilihan kimchi.





Stir Fried Kimchi dibeli di Marimogo.

ada 4 pek kecil dalam ni. 1 pek boleh la 1-2 kali makan.





dan



Radish kimchi beli di Imshin.


Banyak pula makanan korea lain yang ada dijual di sini bila aku check shopee. Nak kena tengok barang apa lagi boleh beli ni. hihi










You Might Also Like

5 ulasan

  1. Betul betul citarasa Korea ni Syu. Semua macam tak pernah rasa je. Pernah makan kimchi macam stir fried kimchi tu je.

    BalasPadam
  2. suka radish kimchi...
    pastu suka klu kimchi tu x masam sangat hahaha

    BalasPadam
  3. Teringin nak cuba..xpernah mkn kimchi actually huhuu

    BalasPadam
  4. Belum pernah cuba, tentu sedap, bahan femes..

    BalasPadam
  5. Terus jadi lapar tengok maggi siap side dish :)

    BalasPadam